piątek, 1 marca 2013

Od Renee

- Jesteś z innej watahy? - Zapytałam.
- Noo.. takk.. jakby.. - Odpowiedział Claus
Rozmawialiśmy jeszcze chwilę, nagle poczułam okropny ból w brzuchu, upadłam.. słyszałam tylko krzyk Picallo:
- Renee!
I wtedy straciłam na parę sekund przytomność gdyż strasznie mocno walnęłam głową o kamienne dno groty. Po kilkunastu minutach tuliły się już do mnie cztery małe stworzonka:
http://pu.i.wp.pl/k,NDU4Njg0OTEsNzMzMDIx,f,rubi-mala.jpg 
Imię: Mortyfi
Wiek: Dopiero urodzona
Płeć: Samica
Stanowisko: Za młoda
Moce: Słyszy ultradźwięki, wydawanie ogłuszających fal dźwiękowych, bardzo dobry słuch, słyszy głosy z przeszłości
Charakter: Miła, mądra, rozgadana, wesoła, spokojna, nie lubi pracować
Partner: Za młoda
Rodzina: Mama Renee, tata Picallo, bracia Reventu, Marti i Valin
Opiekun: matisa10



http://republika.pl/blog_fg_3791479/4820160/tr/_golden_eyes__by_kaziczek_wolf_1_.jpg
Imię: Reventu
Wiek: Dopiero urodzony
Płeć: Samiec
Stanowisko: Za młody
Moce: Chodzenie po drzewach i odbijanie się od ścian, doskonała akrobatyka, umie utrzymać równowagę nawet na nitce zawieszonej nad przepaścią 
Charakter: Miły, zwariowany, wesoły, lubi przygody i ryzyko, nienawidzi siedzieć w grocie i się nudzić, żywy, sprytny, zwinny, bystry
Partner: Za młody
Rodzina: Mama Renee, tata Picallo, siostra Mortyfi i bracia Marti i Valin
Opiekun: matisa10  



http://pamietnik-glimmer.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/761058/files/blog_cs_4879944_7526308_tr_yes.jpg
Imię: Marti
Wiek: Parę godzin
Płeć: Basior
Stanowisko: W przyszłości chciałby zostać tropicielem
Moce: Jeszcze nie odkryte..
Charakter: Miły, szalony, od dziecka romantyczny, ma poczucie humoru, lubi rozrabiać
Partner: Za młody
Rodzina: Mama Renee, tata Picallo, ciocia Hekate, wujek Thresh, siostra Mortyfi i bracia Reventu i Valin
Opiekun: ulka27 



 http://republika.pl/blog_zn_4614245/7354406/tr/emo_.jpg
 Imię: Valin
Wiek: Parę godzin
Płeć: Basior
Stanowisko: Chciałby być w przyszłości szpiegiem
Moce: Jeszcze nie odkryte.. czasami ma mroczne wizje..
Charakter: Lubi biegać samotnie, jest miły, uwielbia wyć do księżyca, odważny jak na swój wiek, cichy
Partner: Za młody
Rodzina: Mama Renee, tata Picallo, ciocia Hekate, wujek Thresh, siostra Mortyfi i bracia Reventu i Marti
Opiekun: ulka27
 

- Kocham was - Wyszeptałam.
- Ja też - Dodał Picallo.
Uśmiechnęliśmy się do siebie. Nagle do groty wpadła Hekate i Thresh. Moje rodzeństwo.
- Siostra! Ty masz dzieci! - Krzyknęła uradowana.
- Hahah tak.. - Powiedziałam.
- Eemm.. wy jesteście parą? - Wtrącił Claus.
- Że ja i Thresh?
Zapytała Hekate.
-Tak. - Odpowiedział Claus.
- Nnie.. Thresh i Renee to moje rodzeństwo.
Zaśmiała się Hekate.
- A ty to kto?
- Claus witam.
- Hekate miło mi. - Powiedziała. Ale to spojrzenie Clausa.. coś się w nim kryło. Thresh pogratulował mi i wszyscy poszli. Zostałam sama z Picallo..

< Picallo? Co dalej? >