czwartek, 7 marca 2013

Od Misty


- Naprawdę tak sądzisz?
- Tak, przecież kiedyś będziesz mieć partnera i szczeniaki- powiedział Oroz.
Uśmiechnęłam się do niego i poszłam do jaskini myśląc o szczeniakach.
Zaczęłam byś głodna, więc pobiegłam na polowanie...
Upolowałam 7 zająców. Niosąc je do jaskini zobaczyłam jakiegoś wilka leżącego na poboczu. Rzuciłam zdobycz i podbiegłam do niego. Leżał cały we krwi. Miałam moc uzdrawiania więc jej użyłam. Gdy otworzył oczy powiedział
- Misty,to naprawdę ty? - zapytał słaby
-Tak jestem Misty skąd mnie znasz? - powiedziałam nieco zaskoczona
- Jak ci to powiedzieć...jestem twoim bratem.
- Moim bratem?!
- Tak, może tego nie pamiętasz ale to ja ci pokazałem tą jaskinię - powiedział
- Naprawdę?
- Tak.
- Jak masz na imię?
- Jestem Prox.
- Udajmy się do Alfy by zapytać się czy możesz zostać.
< Bejla dokończysz? >