niedziela, 31 marca 2013

Od Shan

Fajnie było mieszkać z Fliją i Afenne. Czasem odwiedzał nas Hal z Talonem a raz przyszły też Emma i Shiara. Pewnej nocy kiedy potajemnie siedziałam z Talon'em na łące nagle jedna z gwiazd pojaśniała i przed nami pojawił się wilk. była to samiczka w moim wieku i bardzo do mnie podobna.
- Witaj siostro. - rzekła do mnie spokojnym głosem.
- Kim jesteś? - zapytałam lekko przestraszona ale za razem strasznie ciekawa.
- Jestem Emriv, jestem twoja siostrą.
Szczęka mi opadła. Talon patrzył na śliczną Emriv z zaciekawieniem.
W końcu się odezwał:
- Ja jestem Talon, może nam coś o sobie powiesz?
- Mogę - odpowiedziała. - No to zaczynajmy. Shan jest moją siostrą, kiedy się urodziłyśmy Shan spadła z nieba i pozostała tu, na ziemi. Teraz nic nie pamięta ponieważ gdy miała 6 miesięcy mama wymazała jej pamięć. Ja tam zostałam. Teraz postanowiłam zacząć żyć na ziemi, z siostrą.
- Wow! - krzyknęłam cicho.
Takim oto sposobem do naszej gromadki w jaskini Af dołączyła Emriv.