sobota, 16 marca 2013

Od Lufi

Byłam szczęśliwa że tak Flija tak szybko znalazła nowy dom. Nie jestem jeszcze gotowa, żeby tak nagle sama zacząć się opiekować trzema szczeniakami. Firo i Rawo trochę posmutnieli że nie ich nikt nie chce. Pocieszałam ich że na pewno ktoś będzie ich chciał. Po chwili bawili się dalej. Kilka godzin później, kiedy właśnie zastanawiałam się czy mogę szczeniaki zostawić same, bo przecież muszę upolować obiad dla nich i dla siebie, do mojej jaskini weszła Misty
- Cześć Lufi. Ja bym chciała zaadoptować tych dwóch braci o których mówiłaś. - powiedziała i popatrzyła za mnie na patrzące na nią z zaciekawieniem szczeniaki
- To wspaniale! - ucieszyłam się – To jest Firo, a to Rawo – powiedziałam pokazując na szczeniaki – To jest Misty, będziecie teraz u niej mieszkać – przedstawiłam im wilczycę. Firo powoli podszedł do Misty i popatrzył na nią dokładnie, a potem się do niej przytulił. Rawo po chwili wahania też to zrobił.

< Misty? >