wtorek, 5 marca 2013

Od Oroza

Gdy wstałem, przywitałem się z Misty.
- Misty - powiedziałem - Dziś idę z Alex i Oplachomą na polowanie, idziesz z nami?
- Naprawdę mogę? - zapytała
-Tak - uśmiechnąłem się do niej.
Przed wodospadem spotkaliśmy Alex i Oplachome.
- Misty - powiedziałem - To jest Alex, a tamta to Oplachoma.
- Witaj - odpowiedziały przyjaciółki zgodnie.
- Cześć - powiedziała nieśmiało Misty.
- Ok - powiedziałem - To gdzie zaczynamy?
- W lesie na północy - odparła Oplachoma
- Coś jeszcze miałem się zapytać - powiedziałem - Spotkałyście wczorajszą nocą wilka?
- Tak - odpowiedziała Alex - Uciekał, był czarny.
- Misty, jak sądzisz, czy to był, ten wilk, którego spotkaliśmy?
- A czy miał niebieską bliznę, przechodzącą przez oko?
- Tak - odparła Oplachoma
- Musi to być ten wilk - powiedziałem
- Ciekawe czego chcę - powiedziała Misty
- Dobra zaczynamy polowanie? - zapytałem
- Tak - odparły wilczyce zgodnie.
Po polowaniu odprowadzałem Misty i rozmawialiśmy o czarnym wilku.
< Misty, dokończysz? >