wtorek, 19 marca 2013

Od Amii


Po kilku dniach razem z Proxem poszliśmy do moich rodziców, żeby poznali mojego partnera.
- Mamo, mamo! Mam partnera
- Cześć, Amio. Naprawdę?? - mama się ucieszyła
- Tak mamo, to on - powiedziałam i zawołałam Proxa
- Witam, jestem Prox - powiedział mój partner
- Hej. I jak? Podoba Ci się nasza Amia?? - spytała się Nika
- I... i to bardzo, proszę pani - odpowiedziałem
- Nie mów do mnie pani. Już jesteśmy rodziną, to możesz do mnie mówić mama.
- Taak. Dobrze mamo - Uśmiechnąłem się
- Zjecie u nas obiad? - spytała się Nika
Spytałam się partnera czy zostajemy, zgodził się.
- Tak mamo zostaniemy
- Dobrze tylko tata przyjdzie z polowania
- Ok. - odpowiedzieliśmy jednakowo
Starrk przyszedł po kilkunastu minutach. Powiedziałam mu, że mam partnera Proxa. Bardzo się ucieszył. Tata przy obiedzie ciągle odpytywał mojego partnera skąd pochodzi, jak się tu dostał itp... Wieczorem wróciliśmy do jaskini i rozmawialiśmy o moich rodzicach. Prox mówił, że są bardzo mili, ciekawi mojego życia. Po krótkim czasie poszliśmy spać.