sobota, 9 marca 2013

Od Alex

- Oroz, ratuj strasznie boli mnie brzuch!!!
- Co się dzieje?-  zapytał wystraszony Oroz.
- Rodzę głupku! - krzyknęłam z nerwów.
Nie obrażając się Oroz pobiegł po uzdrowicieli Friscketa, Niko i Afenne.
- Zaraz będę trzymaj się - krzyknął.
Kiedy przyszli uzdrowiciele zastali mnie leżącą obok trzech malutkich szczeniaczków wilczków.



http://s3.manifo.com/usr/5/54aEc/58/manager/moje_wataha/wilki/blekitek.png
 Imię: Happy
Wiek: Dopiero urodzony
Płeć: Samiec
Stanowisko: Za młody
Moce: Furia, żywioł ogień, niewidzialność, super szybkość, więcej nie odkrył
Charakter: Miły, śmiały, wesoły, śmieszny, przyjacielski, ma poczucie humoru
Partner: Za młody
Rodzina: Ojciec: Oroz, mama Alex, siostra Charlotte, brat Gabriel
Opiekun: martynka2905


 http://republika.pl/blog_pm_4758129/7610937/tr/2vtcz5u.png
Imię: Charlotte
Wiek: Dopiero co urodzona
Płeć: Samica
Stanowisko: Za młoda
Moce: Powietrze, lewitacja, pogoda, uzdrawianie, niewidzialność, więcej nie odkryła
Charakter: Romantyczna, sprawiedliwa, miła, przyjacielska, wesoła, uparta,mądra, cierpliwa,
Partner: Za młoda.
Rodzina: Tata Oroz, mama Alex, rodzeństwo Gabriel i Happy.
Opiekun: martynka2905 
http://republika.pl/blog_ih_4747328/7256987/tr/zzz.jpg

Imię: Gabriel
Wiek: Dopiero urodzony.
Płeć: Samiec
Stanowisko: Za młody
Moce: Latanie, rozmowa z duchami, zamiana w ducha, uzdrawianie, żywioł ogień, zmienianie koloru,więcej nie odkrył jeszcze
Charakter: Miły, towarzyski, przyjacielski, wesoły, zabawny, inteligentny, mądry, szalony, romantyczny.
Partner: Za młody.
Rodzina: Tata Oroz, mama Alex, rodzeństwo: Happy i Charlotte.
Opiekun: madzia4b



- Spóźniliście się troszeczkę - powiedziałam spokojnie.
Kiedy uzdrowiciele sobie poszli ja i Oroz nazywaliśmy szczenięta.
-Ten to Gabriel. Po moim tacie - wtrącił Oroz
-Ta to Charlotte-powiedziałam
-A tamten Happy - powiedzieliśmy razem.