piątek, 28 grudnia 2012

Od Afenne

Postanowiłam zrobić Halowi awanturę. Jak mógł! Myślałam. Jak on mógł!. Wiedział że go kochałam. Tak ,,kochałam" nie ,,kocham". Teraz uważam że nie był wart mojej miłości, ale i tak postanowiłam się zemścić.
***
(Następnego dnia)
***
Właśnie dotarłam do jaskini pary Alfa z mojej starej watahy. Hal i Shanti też tu wcześniej mieszkali. To samiec Alfa zabił Shanti bo gdy uciekła pociągnęła za sobą Hala, który był świetnym wojownikiem.Ja miałam być szpiegiem. Teraz postanowiłam poprosić parę Alfa o możliwość zabicia Hala oraz Ayszhy i wrócenia do watahy.
***
(Po godzinnej rozmowie z Alfami)
***
Dobrze że się zgodzili. Pomyślałam wracając do Watahy Błękitnego Nieba.
Hal i Ayszha przy okazji pożałują że się urodzili!
***
(Po przygotowaniu zabójczej mikstury)
***
Zakradłam się do jaskini Hala, gdzie mieszkała teraz również Ayszha.



<Ayszha dokończ,napisz do mnie na howrse do ustalimy koniec>