wtorek, 22 stycznia 2013

Od Leo

- Tak! Wiedziałam, że się zgodzisz! - krzyknęłam.
- No dobraaaa - powiedział specjalnie głosem "jak już musisz".
- I jak ja mam się na ciebie gniewać? - powiedziałam śmiejąc się przy tym.
- Czyli na to wygląda, że pędzisz do Illusio - odpowiedział strzepując z siebie resztkę ziemi.
- Najwyraźniej - powiedziałam zadowolona.
-----------------------
5 minut później...
-----------------------
- Witaj Illusio! - powiedziałam.
- O... Witaj Leo. Co ciebie do mnie sprowadza? - spytał się.
---------------------------------------------
wieczorem, w jaskini Darka i Leo
---------------------------------------------
- Ale fajnie, ale fajnie! - zaczęłam skakać i krzyczeć.
- Kochanie ja też się cieszę, ale zaraz wszystkich obudzisz - powiedział lekko podirytowany zaistniałą sytuacją Dark.
- Dobrze, dobrze jestem już grzeczna - odpowiedziałam.