środa, 23 stycznia 2013

Od Iwi

Ja i Jasper leżeliśmy w jaskini. Roki był już najedzony i spał. Nagle szybko wybiegłam z jaskini i zwymiotowałam. Po chwili coś poruszyło mi się w brzuchu. Jasper na mnie popatrzył i powiedział:
- Chodźmy lepiej do uzdrowiciela.
- Dobry pomysł ale co z Rokim nie chce go budzić
- Poprośmy Nike bo właśnie idzie.
- Cześć Nika , zostałabyś z Rokim?
- Nie moge , ide na moich szczeniąt
- Weźmiemy go ze sobą - powiedział Jasper.
-Nagle to czas , ten czas , już rodze
Po kilku godzinach koło mnie stała samica

 http://orihime03.blogx.pl/files/2012/10/kNDY2NDQwNzEsNzI1Mjk0fthira.jpg
Imię: Xena
Wiek: Dopiero co urodzona
Płeć: Samica
Stanowisko: Za młoda
Moce: Nie odkryte
Charakter: Miła, uprzejma, pomocna, zadziorna
Partner: Za mloda, ale chce mieć jak najszybciej
Rodzina: Mama Iwi tata Jasper Brat Roki
Opiekun: adek19146

<Jasper?>