piątek, 18 stycznia 2013

Od Ayer

Gdy wyszłam z jaskini Hige zastanawiałam się czemu mi pomógł. W końcu zostawiłam te myśli i poszłam do swojej jaskini i próbowałam zasnąć. Nie wiem czemu, ale nie mogłam zasnąć, więc poszłam nad jezioro. Usiadłam na brzegu, popatrzyłam na swoje odbicie w wodzie i zamoczyłam łapy. Po chwili zauważyłam Hige, ale nagle zniknął. Kilka minut posiedziałam nad jeziorem i zrobiło mi się chłodno, więc postanowiłam wracać do jaskini. Gdy weszłam do jaskini Hige tam spał. " Co on sobie myśli?!?! Że wejdzie sobie do jaskini samic, którą ledwo zna i zaśnie?!?! O nie!" Skoczyłam na niego i powiedziałam:
- Co ty sobie myślisz?! - Powiedziałam i lekko warknęłam.
Zdziwił się i powiedział:
- Co za wilki, pospać nie dadzą! - Wstał, ziewnął i znowu się bezczelnie położył zasypiając, ale tym razem w kamienny sen.
- Jesteś bezczelny! - Powiedziałam.
Położyłam się jak najdalej od niego i zasnęłam.

< Hige dokończ >