sobota, 12 stycznia 2013

Od Iwi

Szedłam sobie lasem gdy zobaczyłam Jaspera. Zakochałam się w nim. Wiedziałam , że Ariok będzie zazdrosny ale już niebyliśmy razem. Niemiał dla mnie czasu.
Podszedł do mnie i powiedział : ( Jasper podszedł )
- Cześć iwi do u Ciebie słychać ???
- Www...wszyystkoo ddobrze , a..a u Cieee..bie - Wyjąkałam
- A wszystko gra , właśnie ide na mały spacerek nad miejsce zakochanych. Idziesz ze mną ??? - zapytał
- Taaa...aak , chętnie
Przeszliśmy przez wodopój by się napić i gdy się obejrzeliśmy byliśmy na miejscu. Usiedliśmy przy drzewie. był zachód słońca i wszystko była romantyczne.
- Romantycznie , prawda ? - zapytał Jasper
Zarumieniły mi się policzki ale zdołałam wydukać:
- Taak <3
- Mam pytanie - powiedział
- Jakie ?
- Z..zostaniesz mmm..ojją ppartnerką ?- zapytał
- Tak. Zostanę
Gdy odpowiedziałam cmokną mnie w policzek po czym ZOSTALIŚMY PARTNERAMI <3