poniedziałek, 11 lutego 2013

Od Talona

Nie pamiętam dokładnie jak się urodziłem i gdzie. Teraz, gdy mam już 3 miesiące latam po lesie i łące spotykając się i bawiąc z innymi szczeniakami. Ja jako jedyny z mojego rodzeństwa - mam dwie siostry, Emmę i Shiarę - odkryłem już swoje moce. Cieszy mnie to ponieważ wilki które od urodzenia dobrze znają swoje moce mają większą siłę i moc. Emma jest ładna, potwierdzam, ale wolę Shiarę. Jest nieco milsza - moim zdaniem Emma jest trochę egoistyczna.
****************************************************************************
Gdy miałem miesiąc mama pierwszy raz zabrała mnie i moje siostry do szkółki dla szczeniąt. Opiekowała się wtedy nami Area.
- Jaki poważny i uprzejmy ten twój Talon. - pochwaliła mnie Area.
- Dziękuję, jest zupełnie inny niż Shiara i Emma. Emma jest trochę złośliwa a Shiara ruchliwa.
- To prawda... - powiedziała Area patrząc jak moja siostra walczy z Simonem.
- Oj tak...Ja muszę iść. - powiedziała moja mama i wyszła z jaskini.
Gdy reszta szczeniąt się bawiła ja i Rose rozmawialiśmy w kącie.
Rose, mimo że byłem bardzo mały zawróciła mi w głowie. przyszła tutaj z rodzeństwem - Amią, Niko i Simonem - tak samo jak ja.
- Jesteś śliczna. - powiedziałem do Rose.
- Dzięki..A ty miły. - odpowiedziała lekko zmieszana.
< Rose? >