niedziela, 24 lutego 2013

Od Amii

Pewnego dnia szłam sobie z Simonem lasem. Mama powiedziała żebyśmy się przeszli bo oni muszą poważnie porozmawiać.Kiedy już wracaliśmy do watahy poczułam ukłucia, bóle i inne objawy. Szybko wróciliśmy. Położyłam się. Nadszedł wieczór. Nadal mnie wszystko bolało. Wszyscy zasnęli i ja tez. Rano obudził mnie Niko.
- Amia? Amia obudź się - powiedział cicho
- E E E co co?
- Ja jestem dorosły - powiedział szczęśliwie
- Tak?
- Tak. Mamo, mamo, Niko jest dorosły
- O to wspaniale
- Ale Amioo!
- Tak?
- Wiesz co? Ty też jesteś dorosła
- Suuuuperrr
- Niko i ja jesteśmy dorośli - śpiewałam tak
Niestety Simon i Rose jeszcze nie byli dorośli i powiedziałam do mamy:
- Mamo dlaczego Rose i Simon nie są dorośli?
- No wiesz córeczko, wy pierwsi się urodziliście o kilka minut.
- Aha


http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2010/311/6/6/askha_by_wolf_minori-d329j22.png
Imię: Niko
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec
Stanowisko: Uzdrowiciel
Moce: Niewidzialność, moc powietrza, władanie magią, telepatia, blokada umysłu, zmiennokształtność
Charakter: Ciekawy, niecierpliwy, przyjacielski
Partner: Szuka
Rodzina: Mama Nika, tata Starrk, siostry Amia i Rose, brat Simon
Opiekun: lalusia5



http://fc01.deviantart.net/fs26/i/2008/160/d/f/Kiriban_prize_by_wolfnighteyes.jpg
Imię: Amia
Wiek: 2 lata
Płeć: Samica
Stanowisko: Opiekun i nauczyciel szczeniąt
Moce: Bieganie z prędkością światła, czytanie w myślach, wie gdzie szczeniak się zgubił
Charakter: Miła, dobra, opiekuńcza, czasami potrafi kogoś wnerwić
Partner: Szuka
Rodzina: Mama Nika, tata Starrk, bracia Niko i Simon, siostra Rose
Opiekun: lalusia5



< Simon dokończ jak ty wyglądałeś i Rose i co było później >