niedziela, 3 lutego 2013

Od Niko


- Co robisz - powiedziała wilczyca
- Bawię się, czy miałabyś ochotę pobawić się ze mną, bo trochę mi się już znudziło samemu :(???
- Chętnie - odpowiedziała
Bawiliśmy się w berka
Było Fajnie.
nagle zza lasu przyszła Capris
- Hej jak tam u ciebie? - powiedziałem
- Oke, a u was
- U mnie dobrze
- U mnie też - powiedziała Shadow
- Chcesz się bawić z nam i- spytałem się
- A w co?
- W berka
- A co to takiego?
- Że uciekasz i jak cię ktoś dotknie np. nosem to ty jesteś berkiem - opowiedziałem jej
- Aha fajnie, zaczynamy?
- Tak
Zaczęliśmy się bawić.
Poczułem że się w której wilczycy zakochałem.
Obie mi się podobały.
Wracaliśmy do watahy kiedy przyszedł Friscket i powiedział do Capris:
- Musimy wracać
- Dobrze tatku
- My też już idziemy- powiedziałem z Shadow
Najpierw pożegnaliśmy się i poszliśmy do jaskiń spać.