niedziela, 24 lutego 2013

Od Bejli

- Dziękuje że mi powiedziałeś. Zajmę się tym – powiedziałam i zaczęłam myśleć jak przegonić człowieka. „Napadanie na niego to nie jest dobry pomysł choć on napada na nas, lecz gdy się napadnie na człowieka to potem przychodzi ich więcej i są agresywniejsi. Najlepiej byłoby go przestraszyć.” - już miałam pomysł. Zebrałam grupę wilków które mają moc niewidzialności, kilka które będą nas osłaniać i kilku tropicieli którzy wytropią człowieka. Gdy już wszystko było gotowe wyruszyliśmy na poszukiwanie. Podeszliśmy do niego z jednej strony i nagle się uwidzialniliśmy warcząc. Kilka wilków używało różnych mocy żeby nas osłaniać żeby człowiek nas nie zastrzelił. Dwunożna istota uciekła przerażona, a my wróciliśmy do swoich jaskiń. Dobrze że udało się przegonić człowieka.