poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Renee


- Nie wiem - Szepnełam.
- Renee ja muszę stać się nieśmiertelny! Bardzo bym chciał...
- Ale Picallo! To Niebezpieczne! Nie pozwole ci!
- Ale ja musze!
  -A co z dziećmi?!
-J akimi dziećmi?
- Picallo nie chcesz mieć szczeniaków?!
- Chce.. ii jeśli oboje będziemy nieśmiertelni, to dzieci też!
- W sumie... to masz racje..
Przyznałam. Picallo uśmiechnął się.
- Niby jak staniesz się nieśmiertelny?
- Hmmm.. słyszałem kiedyś o pewnym duchu i magicznym jeziorze, które daje nieśmiertelność. Podobno jeśli zabije się tego ducha to on daje ci się wykompać w tym jeziorze.
- Ale jak pokonasz ducha!?
- Nie wiem, jakoś muszę. - Powiedział a ja pocałowałam go i zaciągnełam do mojej jaskini...
Nie powiedziałam Picallo że poszłam do uzdrowiciela i on dał mi proszek...

<Picallo? D>