piątek, 28 września 2012

Od Leo

Kiedy zobaczyłam Dark'a wychodzącego z za krzaków bardzo się zdziwiłam. Mówił, że chciał złapać królika. Słyszałam, że głos mu drży. Kłamał. Ale bardzo mi się spodobał.
- Hej Dark. Ja mam na imię Leo. Nie wiesz może gdzie znajdę Alfę tej watahy? - przedstawiłam się 
- Jasne, jasne. Chodź za mną. - powiedział jak oszołom Na miejscu: 
- Leo to Bajla, Alfa naszej watahy. Bajla to Leo. - powiedział Dark z zakłopotaniem 
- Witaj Leo. Co cię tu sprowadza? - spytała Alfa bardzo miło - Ja chciałam dołączyć do tej watahy. - powiedziałam oczekując odpowiedzi "Zapraszam" 
- Zapraszam. Nasze progi stoją dla ciebie otworem. - powiedziała uśmiechając się
- Dziękuje. - powiedziałam 
- Dark. Zaprowadź proszę Leo do swojej jaskini. Ma numer 3. Naprzeciwko twojej. - powiedziała Alfa. Pod Moją jaskinią: - To twoja jaskinia. - powiedział Dark 
- Ładna. - powiedział oglądając wnętrze 
- Muszę ci coś pokazać. - powiedział 
-A co? - spytałam Ale w tej samej chwili Dark mnie i siebie prze teleportował do jakiegoś pięknego miejsca. 
- Co to za miejsce? - spytałam oglądając je 
-To miejsce zakochanych. - powiedział 
- A co my tu właściwie robimy? - spytałam 
- Chciałem ci pokazać okolice. - powiedział Dark 
- Może resztę jutro zobaczymy? Tu jest taj pięknie. Apropo, co jest tam w dole? - spytałam raz po raz 
-Tam jest wodopój. - powiedział wskazując łapą na dużą taflę wody 
- Pacz Dark słońce zachodzi! - powiedziałam obracając się - Leo chce ci coś powiedzieć. Kocham cię. - jak to usłyszałam to miałam wrażenie że to tylko sen. Zamurowało mnie. 
<Dark dokończ proszę>