środa, 12 września 2012

Od Bejli

Gdy Zeus powiedział że mnie kocha zamurowało mnie.
- Czy zostaniesz moją partnerką? - zapytał. Popatrzyłam się w jego błyszczące oczy
- Ja...ja...Tak!
- Naprawdę!
- Tak, ja też cię kocham!
- Tak bardzo się cieszę!
- A wiesz że teraz będziesz Samcem Alfa?
- Zupełnie o tym zapomniałem.
- Dzisiaj jest już późno jutro powiemy wszystkim że jesteśmy parą.
- Dobrze, a może zamieszkamy razem.
- Tak, ale u kogo?
- Może u Ciebie, masz większą jaskinię, jesteś Samicą Alfa.
- Teraz ty też jesteś Alfą! Dobrze może być u mnie.
- Może lepiej już idźmy spać?
- Jeszcze chwileczkę pooglądajmy gwiazdy.
- Dobrze. - i oglądaliśmy gwiazdy przytulaliśmy się do siebie. Później przeniosłam z Zusem jego rzeczy do mojej jaskini, a następnie poszliśmy spać. Następnego dnia poszliśmy na wielką skałę ogłoszeń i ogłosiliśmy że jesteśmy parą.