środa, 19 czerwca 2013

Od Somethy


Ocknęłam się. Przez chwilę trudno mi było przyzwyczaić się do ciemności panującej w miejscu, w którym byłam. Wszystko mnie bolało, na posadzce w miejscu gdzie przed chwilą leżała moja głowa znajdowała się krew. Próbowałam sobie poukładać wszystko. Nagle zdałam sobie sprawę z tego, że głos wilka wydawał mi się znajomy. Chciałam wstać i lepiej ocenić sytuację. Jednak nie mogłam. Spojrzałam na swoje łapy. Znajdowały się na nich żelazne kajdany. Rzuciłam parę wyzwisk pod adresem wilka, który mnie tu przytargał, chociaż wiedziałam, że ich nie usłyszy. Starałam się uspokoić. Planowałam zmienić postać, żeby łatwiej uciec. W końcu poczułam mrowienie całego ciała. Po chwili byłam już białą żmiją. Oto jak wyglądałam:
 
http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/81591_waz_oko_nozdrza.jpg
 
 Wypełznęłam z jaskini. Starałam się jak najszybciej uciec. Nie żebym się bała. Wtedy wpadłam na Fliję
 
< Flija dokończ >