piątek, 9 listopada 2012

Od Niki

Kiedy się obudziłam nade mną stał Starrk a koło niego Friscket. Spytałam się:
- Co się stało, że stoicie tak nade mną?
- Bolał cię bardzo brzuch i zemdlałaś
- Aha, teraz nadal mnie boli
- To chyba już - powiedział Friscket
- O to fajnie!
- Zaczynamy! - powiedział Friscket
- Teraz się nadmij - powiedział Friscket i kilka sekund potem miałam na brzuchu małego szczeniaczka
- To samiczka
- Od razu wiedziałam jak będzie mieć na imię
- To jest Amia
                                     


 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjw6KhKz5FPIde0PlCove_pagbyjAGRME_RgGFS1ENwLwfbMjhih1B6bsyU6w7wMeR3TQcqCGE9dbILATXvNjHhpZj5yRlJIePjcjZFHn00bEexsQ6uZmFfA0yPsTCvGFcgQDomlUZCvMQ/s1600/906ec9542aedec738c5a2fa52d5f5e1
Imię: Amia
Wiek: Dopiero co urodzona
Płeć: Samica
Stanowisko: Za młoda
Moce: Bieganie z prędkością światła, czytanie w myślach
Charakter: Miła, dobra, opiekuńcza, czasami potrafi kogoś wnerwić
Partner: Za młoda
Rodzina: Mama Nika tata Starrk rodzeństwo: Niko, Rose, Simon
Opiekun: lalusia5

- Jeszcze się nadmij
- I znowu po chwili miałam małego szczeniaczka na brzuchu
- To samiec
- Będzie miał na imię Niko
http://republika.pl/blog_vc_5054268/7912258/tr/images.jpg


http://republika.pl/blog_vc_5054268/7912258/tr/images.jpg
Imię: Niko
Wiek: Dopiero co urodzony
Płeć: Samiec
Stanowisko: Za młody
Moce: Niewidzialność, moc powietrza
Charakter: Ciekawy, niecierpliwy, przyjacielski
Partner: Za młody
Rodzina: Mama Nika tata Starrk rodzeństwo: Amia...
Opiekun: lalusia5

- No jeszcze raz musisz się nadmiąć - i po chwili znowu na moim brzuchu był szczeniaczek
-To jest samiec
- A go nazwę Simon



http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2012/164/3/8/afternoon_slumber_by_renciel-d53c5xw.jpg
Imię: Simon
Wiek: Parę godzin
Płeć: Samiec
Stanowisko: Za młody
Moce: Magia.
Charakter: Ciekawski, wścibski, wesoły, inteligentny, przyjazny.
Partner: Za młody
Rodzina: Mama Nika, tata Starrk, rodzeństwo: Amia, Niko, Rose.
Opiekun: Shun121

- Jeszcze tylko jeden raz, obiecuję ci to

No i znowu musiałam się nadmiąć
- To jest samiczka
- Ją nazwę Rose
 
http://fc07.deviantart.net/fs71/i/2011/067/c/f/locket_by_nanarc-d3b6zp3.png
Imię: Rose
Wiek: Parę godzin
Płeć: Samica
Stanowisko: Za młoda
Moce: Nie ujawnione
Charakter: Miła, przyjacielska, zadziorna, pomocna, wesoła
Partner: Za młoda
Rodzina: Mama Nika, tata Starrk, rodzeństwo: Niko, Simon, Amia
opiekun: Shun121

- To już wszystkie

Ucieszyłam się że to już koniec.
- No to ja już idę - powiedział Friscket
- Bobrzę, dziękuje , że przyszedłeś
- Nie ma za co
- Papa
- Papa
- Starrk...
- Tak?
- A już nic
- Chcę się zdrzemnąć ze szczeniakami jak chcesz to możesz to powiedzieć Bejli, że już urodziłam
- Dobrze
Starrk wyszedł a ja od razu zasnęłam.