czwartek, 22 listopada 2012

Od Amii

Kiedy mama powiedziała nam, że pierwszy raz wyjdziemy z jaskini, nie wiedziałam co będzie dalej!
- Kto się cieszy?- zapytała Nika
- Ja- odpowiedziały maluchy równocześnie oprócz Simona
- Simon ?
- Tak mamo?
- Nie cieszysz się, że wyjdziesz pierwszy raz z jaskini?
- Nie wiem
- Starrk?- powiedziała mama cicho
- Tak?
- Porozmawiasz z Simonem?
- Może coś mu jest?
- Dobrze wy idźcie a ja porozmawiam z małym
- Ok, dzięki
Niko, Rose i ja wyszliśmy z jaskini i każdy już chciał iść w inne strony, ale Nika powiedziała:
- Idziecie koło mnie, żebyście się nie zgubili!
- Dobrze mamo
- Mamusiu? - spytałam się
- Tak kochanie?
- Dlaczego Simon nie idzie?
- Bo tata z nim chciał porozmawiać
- Aha
- To gdzie chcecie iść najpierw?
- Nad wodospad, tam jest cudownie
- Tak mamo
Kiedy byliśmy zad wodospadem Przyszedł Starrk i Simon.
 

< Starrk możesz dokończyć >