piątek, 19 kwietnia 2013

Od Talona

Rano kiedy się obudziłem nie byłem normalny. Czułem się dziwnie, szyje, łapy i ogon miałem zdrętwiałe i obolałe.
- Patrz Emma! - krzyknęła moja siostra Shiara.
- Co się stało? - zapytała Emma.
- On jest dorosły zobacz! - krzyknęła podniecona Shiara.
- Co? - zapytałem ze zdumieniem.
- Idź na jeziorko, to zobaczysz. - powiedziała zafascynowana Shiara.
Pobiegłem nad jeziorko. Rzeczywiście,byłem dorosły! Odkryłem, że mogę biegać bardzo szybko. Śmigałem to tu, to tam, a ciągle nie czułem zmęczenia chociaż powinienem. "Ciekawe kiedy dorosną moje siostry?" - pomyślałem. Wróciłem biegiem do jaskini.
- I co Emma? Kiedy zamierzasz dorosnąć? - zapytałem siostrę.
- Chyba nie uda mi się to w najbliższym czasie. - uśmiechnęła się do mnie.
"Teraz oboje jesteśmy dorośli. - olśniło mnie - Ja, i Rose!" byłem w niebo wzięty.
- Kochanie, idź coś upolować, dobrze? - poprosiła mnie mama.
- Jasne! - i wybiegłem z jaskini.
 

 http://pu.i.wp.pl/k,NzM5Nzk4NTYsNDg3MzIxMDU=,f,Nightrun_by_fier_phoenix.jpg
Imię: Talon (przezwisko Nightrun)
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec
Stanowisko: Szpieg
Moce: Niewidzialność, bezgłośne stąpanie, zabijanie wzrokiem oraz tortury umysłowe, w nocy dostaje "powera", bardzo duża wytrzymałość i bardzo szybki bieg
Charakter: Cichy, umie być twardy i nieugięty, po za tym miły i dobrze wychowany
Partner: Nie ma, marzy o Rose...
Rodzina: Mama Ayszha, tata Hal, siostry Emma i Shiara
Opiekun: MZ550