piątek, 19 kwietnia 2013

Od Oroza


- Może się przejdziemy? - zapytał Rico
- OK...niech będzie...
- Tato, możemy iść z wami? - zapytał Happy
- No dobrze.
Alex uśmiechnęła się i rzekła:
- Idę do Oplachomy!
- Ok
- To idziemy? - zapytał Rico i szczeniaki
- Tak - rzekłem
Ruszyliśmy na wycieczkę do lasu. Naglę krzaki zaczęły się ruszać i zza krzaków wyskoczył jakiś wilk. Spojrzał na mnie, Rico i na szczeniaki, po czym uciekł. Rico pobiegł za nim.
- Rico stój! - krzyknąłem biegnąc za nim - Zostańcie tu! Złapałem Rico, gdy próbował skoczyć na wilka, który pił wodę.
- Wracamy - szepnąłem.
Poszedłem Rico po szczeniaczki, które bawiły się w berka.
- Wracamy do domu! - rzekłem
W domu opowiedziałem Alex o przygodzie Rico.
- Wiem jest trochę niegrzeczny...- rzekła
- Trochę? - uśmiechnąłem się, po czym położyliśmy się spać.