czwartek, 4 kwietnia 2013

Od Emriv

Ale czad! Na ziemi jest lepiej niż tam wysoko w górze. Teraz w tej watasze jest tak dużo miłości...Ach...Z charakteru jestem spokojna, wolna (przeciwieństwo energicznej) czyli w sumie jestem jakby przeciwieństwem moje młodszej siostry, Shan. ona jest ruchliwa, rozbiegana. Jej jednak brakuje pewnej cechy, inteligencji. Ja mogę się nie skromnie mówiąc podać za kogoś najinteligentniejszego z całek mojej rodziny. Jestem przepełniona blaskiem gwiazd, ich mocą i spokojem aż po czubek nosa. Tylko kilka rzeczy może mnie wytrącić z równowagi,a mianowicie:
- Shan
- samce
- mrok
- rodzice
- rozkazy
i kilka innych energicznych i szybkich rzeczy czy zwierząt
Raz siedziałam na łące gdy ku mej uciesze podszedł do mnie Reventu. Jest taki mały i przystojny. Trochę inny niż ja ale mi to nie przeszkadza.
- Cześć Reventu! - powitałam go.
- Witaj Emriv! - to całkowicie inny szczeniak niż Talon. On jest spokojny i nieśmiały, tak jak ja.
- Co u ciebie Rev? - zapytałam.
 

< Reventu? >