środa, 10 kwietnia 2013

Od Oroza

- Może przez ten tydzień zajmę się szczeniakami? - zapytałem się
- Tak
Rano wyszedłem z 4 szczeniakami na wycieczkę po lesie z wyjątkiem Rico ( bardzo źle się czół ).
- Szkoda, że nie ma z nami Rico - rzekł Happy.
Wieczorem zjedliśmy to co upolowała Alex.
- Czas spać - rzekła kładąc się na legowisku - Rano idę do Oplachomy!
- Dobrze - powiedziałem
Rano...
Alex już nie było także jak Rico, obudziłem szczeniaki i poszedłem z nimi do Oplachomy po Alex.
- Alex, jest z Tobą Rico?
- Nie, zginął? - przestraszyła się Alex
- Idę go poszukać - rzekłem
- Mogę iść z Tobą? - zapytał Gabriel
- No...Dobra
Ruszyłem z Gabrielem w oszukiwaniu Rico
- Rico - krzyczałem razem z Gabrielem
Naglę z za krzaków wyskoczył dorosły wilki. Zasłoniłem Gabriela i rzekłem:
- Kim jesteś?!
- Tato, to ja Rico
- Rico?!
- Tak, zobacz jestem dorosły!
- Wiem! - powiedziałem
- Bracie, czemu nie było Cię w domu?
- Poczułem się dziwnie i w pewnej chwili znalazłem się nad wodospadem chciałem wrócić i spotkałem Was!
- Aha, pewnie się teleportowałeś - powiedziałem - Wracajmy!
Alex najpierw przestraszyła się dorosłego Rico, ale później przyzwyczaiła się. Wybrałem się z Rico na spacer.
- Tak się ciesze, że urosłeś - rzekłem - Jeszcze w tym tygodniu wołałeś na Charlotte szarlotka.
- No - przyznał się ze wzruszeniem.



http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRP8DnF9Rs0hbsb66CBZTyKF-SkjNVqOzvKkJ1JKP4eFEqhcWqe 
Imię: Rico
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec
Stanowisko: Wyrabiacz rzeczy
Moce: Żywioł ogień, niewidzialność, super szybkość, teleportacja, super węch i wzrok
Charakter: Miły, przyjacielski, wrażliwy, odważny,
Partner: Szuka
Rodzina: Adoptowany przez Oroza i Alex, przybrane rodzeństwo: Gabriel, Happy, Charlotte.
Opiekun: madzia4b