piątek, 31 sierpnia 2012

Od Bejli

Pewnego dnia szłam sobie przez las, byłam zamyślona. Śniła mi się mój dawna przyjaciółka z dzieciństwa. Nagle na coś wpadłam, to była jakaś wilczyca. Doskoczyłam szybko i zawarczałam a ona zrobiła to samo. Gdy się jej przyjrzałam stanęłam jak wryta
- N...n...n Nika?
- B...b...b Bejla? - powiedziałyśmy jednocześnie
- To naprawdę ty? Byłam pewna że tylko ja przeżyłam!
- Ja też. Ale czy ty to naprawdę, naprawdę ty? Córka Pary Delta Nika?
- A ty to naprawdę ty czyli córka Pary Alfa Bejla?
- Tak, tak nie mogę uwierzyć że to naprawdę ty! A tak właściwie co się z tobą działo?
- Przez cały czas szukałam watahy do której mogła bym się dołączyć i właściwie dalej to robię.
- Naprawdę? Bo wiesz ja założyłam własną watahę bo uznałam że to moje przeznaczenie.
- A czy mogła bym dołączyć się do twojej watahy?
- Oczywiście! Właśnie miałam ci to zaproponować.
- Bardzo, bardzo ci dziękuje!
- To teraz znajdę ci jakąś jaskinie.



 
Imię: Nika
Wiek: 2 lata
Płeć: samica
Stanowisko: Tropicielka
Moce: Niewidzialność
Charakter: Miła, mądra, sprytna, spokojna
Partner: Szuka
Rodzina: Zginęła
Opiekun: lalusia5


< Nika dokończ >