sobota, 24 sierpnia 2013

Od Oroza

Szedłem wieczorem przez las. Naglę usłyszałem wołanie Alex i Rico:
- Nie ma Happy'ego, Gabriela i Charlotte!
- Jak to? - przestraszyłem się - Od kiedy ich nie ma?!
- Bawiły się przed jaskinią i gdzieś zaginęły! - powiedziała Alex - Wołałam, ale nie dawały znaku życia...
- Trzeba ich poszukać - rzekłem skacząc na wysoki kamień obok mnie.
- Jest już ciemno nic nie znajdziemy - oznajmił Rico.
- Masz rację - odpowiedziała ze smutkiem Alex.
- Jutro zaczniemy poszukiwania - powiedziałem
Alex i Rico poszli do jaskiń, a ja jeszcze na chwilę zostałem.
- Gabriel, Happy, Charlotte! - krzyczałem kilka razy na kamieniu, ale bez skutku.
Wróciłem do jaskini.
- Martwisz się on nich? - Rzekłem patrząc na przestraszoną Alex - Ja też.
Następnego dnia wbiegł do naszej jaskini przerażony Rico.
- Co się dzieje? - uspokoiłem go
- W stronę waszej jaskini idą trzy nie znane mi wilki.
Wyjrzałem przez wejście do jaskini.
- Kim jesteście? - zapytała Alex
- Mamo! - rzekła wadera - To ja Charlotte!
- Happy, Gabriel, Charlotte to wy?
- Tak - rzekł dorosły Gabriel
- Gdzie wyście byli? - rzekł Rico
- Nie wiemy, obudziliśmy się w lesie.
- Aha - rzekłem uszczęśliwiony z powrotu małych. Cieszyłem się też, że były już dorosłe.



http://pu.i.wp.pl/k,NjI4MTAxMzUsNDU5NDI0NzM=,f,Chase_by_shayde.jpg
Imię: Gabriel
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec
Stanowisko: Szpieg
Moce: Latanie, rozmowa z duchami, zamiana w ducha, uzdrawianie, żywioł ogień, zmienianie koloru, super szybkość, czytanie w myślach, podróże w czasie
Charakter: Miły, towarzyski, przyjacielski, wesoły, zabawny, inteligentny, mądry, szalony, romantyczny, musi wszystko sprawdzić na własnej skórze, zwinny, sprytny, pełen energi, uparty, wygadany
Partner: Szuka
Rodzina: Tata Oroz, mama Alex, rodzeństwo: Happy, Charlotte i przybrany brat Rico
Opiekun: madzia4b 
 
 
 


http://4.bp.blogspot.com/-xveArfYrKG0/UgSoQBXvByI/AAAAAAAACUY/tFYnjYmCAys/s1600/2acef0665cd25d894caa851189c399e9.png 
 Imię: Happy
Wiek: 2 lata
Płeć: Samiec
Stanowisko: Tropiciel
Moce: Furia, żywioł ogień, niewidzialność, super szybkość, zmiana koloru, latanie
Charakter: Miły, śmiały, wesoły, śmieszny, przyjacielski, ma poczucie humoru, uparty, wygadany
Partner: Szuka
Rodzina: Ojciec: Oroz, mama Alex, rodzeństwo: Charlotte, Gabriel i przybrany brat Rico
Opiekun: martynka2905
Furia:

http://files.watahy9.webnode.com/200000175-bbc4cbdb83/commission___suicide__season_by_kairi292-d3blsfy.jpg 
 
 


http://magiczne-wilczyce.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/464892/files/blog_pm_4758129_7610937_tr___charlotte___by_combuskensflame.jpg 
 Imię: Charlotte
Wiek: 2 lata
Płeć: Samica
Stanowisko: Uzdrowiciel
Moce: Powietrze, lewitacja, pogoda, uzdrawianie, niewidzialność, ożywia rośliny, przenosi się w czasie
Charakter: Romantyczna, sprawiedliwa, miła, przyjacielska, wesoła, uparta, mądra, cierpliwa, pomocna
Partner: Szuka
Rodzina: Tata Oroz, mama Alex, rodzeństwo Gabriel, Happy i przybrany brat Rico
Opiekun: martynka2905